Πραγματοποιήθηκε μια σειρά βιωματικών δράσεων στις 28-2-2024, 17-4-2024 και 24-4-2024 που σκοπό είχε τη
βελτίωση του κλίματος στην τάξη και τη διαμόρφωση των σχέσεων των μαθητών/τριών τόσο μεταξύ τους, όσο και με τη
δασκάλα τους. Αναδύθηκαν ζητήματα ορίων και κανόνων, συνοχής της ομάδας και σεβασμού στον άλλο.
Η ανατροφοδότηση από τους μαθητές ήταν θετική και αναδείχθηκε η χρησιμότητα των βιωματικών δράσεων στο
σύστημα της τάξης.
Από την Ψυχολόγο του σχολείου, Θεοδώρου Αναστασία